Friday 12 October 2012

my winter is coming


i do not own this picture..for thrones fans..the winter is coming on 30 March 2013..let's be ready

ehem..anyway, post ni tak ada kena mengena dengan gambar di atas..saja nak bagitau saya peminat Game of Thrones..hehe..

yesterday, after 2 months menanam anggur i got my induction letter..pos laju kau...hehe..induction kat Hotel Hang Jebat, Melaka...terpisah rupanya dari my besties r-me and lydia..diorang kat Adamson Hotel, KL. adeh, nak wat cane kan..terima jela.. starting 16-19 oct 2012..hope it will be fun..(yeah, right) :D

anyway..during induction akan diberi posting...haha..siap sedia je la..aku mintak 1.JB, 2.Sabah, 3.Sarawak..amik kau..tak tau la dapat mana..gile independent ni..dah la sepanjang do rumah makan-tido-internet-makan-tido-internet..berat pon dah naik 2kg time timbang med checkup haritu..skrg tatau la berapa pulak kan..ade jugakla buat side job ngajar tusen adik n adik sepupu aku..lepasla duit topup (tp tak nak topup pon)..first week sakit tekak aku menjerit diorg ni tak paham2..tak tau la ape yg cikgu diorang ajar kat sekolah...macam2 tak tau..mentang2 sekolah kampung yang corok..cikgu main sambil lewa je mengajar..haduyai..kalaula diorang dapat cikgu macam zaman aku dulu..mampus budak2 ni....hari2 menangis kot..hahaha..

anyway..macam biasa..asik lari topik je..disebabkan ayah tak biasa jalan kat melaka tu terpaksa bukak google map..maklumla..henpon buruk adik beradik 3310..mane ade gps..

macam2 jugak nak kena bawak time induction..paling tak tahan baju batik, kasut sukan, t-shirt kolar..setau aku takde sesi sukan mukan time induction..(berdasarkan blog2 org2 yg dah pi induction) tapi tatau la..hotel dkt stadium..kot2 dia suruh lari berganti2 bawak baton mati la aku...hahaha... baju batik tibai je dr angah..plus baju kolar n sport shoes..pun tibai jugak..haha..best kalau adik beradik satu saiz ni..le tibai menibai..hehe (pinjam..bukan amik terus)

dak2 lain dengarnya dah pack barang2 sbb nnt senang nak tros p posting..aku je tak sedia apa lagi..hahah..takpela..barang2 aritu tak unpack pon..ade je dalam beg..sok terus je amik beg yang sama..(ye, saya pemalas..haha)

ok, takde ape nak tulih dah..saja nak bagitau satu donia yang i dah nak keja..hope boleh perform (gua tak study langsung time cuti..gilo takooot!!!)..kena marah dah biasa...just praying i tak buat any mistake yang boleh membawa ke mahkamah sudah...bermain dengan nyawa orang tu...hadoi...

ok, chow dulu..nak tido..1.30 dah ni..

azuehamdan out..peace!!!

No comments:

Post a Comment